2665-06-09

KALISPERA

Chtěla jsem z vás udělat sbor zpěváčků šikulků, abyste zpívali rádi a s radostí, a reprezentovali tak farnost nejen v našem kostele a zvěstovaly Pána písničkami i mimo mše sv.
Když už se nám začalo dařit a začali jsme se zlepšovat, když jsme vstoupili do povědomí veřejnosti, musím skončit.
Vedení farnosti fungování "Pivoněk - scholy" vidí jinak,
takže moje snažení asi bylo celý ten rok k ničemu, moje schopnosti nedostačují, a podle všeho jsem toho dělala pro dětský liturgický zpěv málo a nejspíš i špatně, alespoň tak jsem tomu dnes porozuměla, když jsem se
dožadovala, aby mi k tomu někdo něco řekl či alespoň vysvětlil, o co tady jde. (Myslím si, že někomu leží v žaludku naše úspěchy na veřejnosti - kéž bych se pletla.)
Jeden z pádných důvodů proč s vámi nebudu moci být je také ten, že se nejmenuji Pivoňková - mi bylo dnes řečeno. Cítím se špatně a hlavně trapně, ale nebojte,
rozdýchám to.
Končím tedy, zároveň uzavírám naše tři blogíšky "Pivoňky", "Pivoňky vesele i vážně" a "Pivoňky - songy", už je nebudeme potřebovat, že prý se sem stejně nikdo nekouká.

Vy se ale nebojte, jistě vám najdou někoho jiného podle jejich představ.

Na portálu českých sborů
www.pivonky.zpivame.cz jste zaregistrováni jako dětský chrámový komorní sbor, svůj profil si teď budete muset spravovat sami, řeknu vám jak.
Je mi moc moc smutno, přesto jsem ráda, že jsem s vámi mohla být alespoň ten rok, jste skvělí kamarádi, zpívat s vámi mě těšilo a přinášelo radost
. Nezapomenu na vás.

Inu, všecko jednou končí, mějte se pěkně, budete-li chtít, kontakty na mě máte.

A nezapomeňte, že 13.září zpíváte dětskou mši sv. k zahájení školního roku. Papapa, Vaše Slávka.


4 komentáře:

  1. ahojky, pěkná vizitka, konečně jsem se sem dostala:) a můžu jen chválit:D pa Marky

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda, že se Ti líbí a děkuji za pochvalu. Měj se fajn. S.

    OdpovědětVymazat
  3. A taky už mám skype: "stanuska35" je adresa, ještě s tím ale neumím moc zacházet

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho nemám, ale abych pravdu řekla, jsem ráda že jsem pochopila aspoň icq xD kdyžtak si mě můžeš přidat, budu jen ráda 385701945 papa Marky

    OdpovědětVymazat